اوتیس اندرسون جونیور بازیکن سابق رمز روز دوشنبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد – سی بی اس لس آنجلس


جکسون ویل، فلوریدا (CBSLA) – بر اساس گزارش ESPN، اوتیس اندرسون جونیور بازیکن سابق تیم Rams دوشنبه شب در خانه خود در جکسونویل فلوریدا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

اندرسون قبل از فصل 2021-2022 به عنوان بازیکن آزاد با رامز قرارداد امضا کرد و تا زمان آزادی در ماه سپتامبر با این تیم وقت گذراند.

بیشتر بخوانید: “دوام طولانی مدت”: تلاش های دولت بایدن به رهبری مارتی والش توتار، وزیر کار برای گره زدن زنجیره تامین

اینگلوود، کالیفرنیا – 14 آگوست 2021: لس آنجلس رامز در حال دویدن به عقب اوتیس اندرسون، 32 ساله، میدانی باز در برابر چارجرها در استادیوم SoFi در 14 اوت 2021 در اینگلوود، کالیفرنیا پیدا کرد. (جینا فرازی / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

کلانتر جکسونویل حکم بازداشت پدر اندرسون، اوتیس اندرسون پدر را که به یک فقره قتل درجه یک و یک فقره اقدام به قتل درجه یک متهم شده بود، تنظیم کرده است. در این گزارش آمده بود که نزاع بین اندرسون جونیور و اندرسون پدر بالا گرفت تا اینکه مادر اندرسون جونیور، دنیز، درگیر شد. بر اساس این گزارش، دو طرف برای مدتی از هم جدا شدند تا دوباره با هم ملاقات کنند، جایی که اندرسون بزرگتر پسرش را شلیک کرد.

مقامات در محل حاضر شدند و اندرسون جونیور را دیدند که از شلیک گلوله به قفسه سینه رنج می برد. بعداً اعلام شد که او در یک مرکز پزشکی در همان نزدیکی کشته شده است. دنیس اندرسون نیز متحمل چندین جراحات گلوله شد – که همه آنها را چرا در نظر گرفتند – و اوایل صبح سه شنبه مرخص شد.

بیشتر بخوانید: دستور بدون سوختن تا چهارشنبه برای بسیاری از مناطق جنوبی تمدید شد

اندرسون پدر پس از حضور در برابر قاضی بدون هیچ اتهامی بازداشت شده است. او تا 22 دسامبر دیگر در دادگاه حاضر نخواهد شد.

بازیکنان رمز صبح امروز در توییتر به این خبر واکنش نشان دادند، از جمله جالن رمزی، جردن فولر، سباستین جوزف دی و جیکوب هریس.

رمزی گفت:در اوتیس بهشت ​​استراحت کنید. ما باید در این زمین بهتر عمل کنیم. دعای بزرگ برپا شد.»

اخبار بیشتر: جرمارکوس دیوید متهم به قتل 4 فرزند خردسال خود، مادربزرگشان اریکا انگلستان شد

اندرسون جونیور توپ کالج خود را در دانشگاه فلوریدا مرکزی بازی کرد، جایی که در مجموع به 3207 یارد رسید و 28 تاچ داون را واگذار کرد.