انقلاب پس از شکست در پایان فصل تاریخی 2021 متوقف شد – CBS Boston


FOXBORO (CBS) – قرار نیست این اتفاق برای انقلاب نیوانگلند بیفتد. پس از تسلط بر MLS در طول فصل عادی، Revs در یک بازی پلی آف پیروز نشدند و سه شنبه شب در نیمه نهایی شرق مقابل نیویورک سیتی اف سی غایب شدند.

این پایانی تکان دهنده برای یک سال فوق العاده برای انقلاب بود، که بهترین فصل منظم در تاریخ MLS را داشت. اما رقابت آنها برای یک جام MLS قبل از اینکه فرصتی برای شروع واقعی پیدا کند، به پایان رسیده بود، و Revs را پس از نتیجه سه شنبه شب شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: زمان انقلاب با شکست NYCFC در نیمه شرقی به پایان ناامیدکننده رسید

نیوانگلند هرگز در طول مسابقه کنترلی نداشت و در بازی‌های طولانی که انتظار می‌رفت بعد از یک تعلیق 23 روزه، تنبل بود. Revs مجبور شدند دو بار بعد از برتری NYC بجنگند، که منجر به لحظاتی هیجان انگیز برای 25000 حاضر در استادیوم ژیلت شد.

اما جادوی بازگشت وقتی به ضربات پنالتی رفت، جایی که هر چیزی ممکن است، خشک شد. قهرمانان حامیان سپر در حال بازی با آتش شدید بودند که اجازه دادند فصلشان به تیم پی‌کی‌اس برود و در نهایت سوختند.

اندرو فارل کهنه کار پس از باخت گفت: «این بازی ما بود. «PK واقعاً 50/50 است و ما در آن سوی سکه ظاهر شدیم… این بخشی از بازی است و ما آن را دوست داریم و از آن متنفریم. هر کسی شانس برنده شدن دارد.”

وقتی وارد پنالتی می‌شوید، این یک شلیک بد است و هر کسی می‌تواند برنده شود. بروس آرنا، سرمربی و مدیر ورزشی این تیم گفت: به نیویورک برای پیروزی در ضربات مسابقه اعتبار بدهید.

فارل افزود: “این ویرانگر است زیرا بسیاری از افراد سال های خوبی را سپری کرده اند.” بسیاری از مردان افتخارات زیادی دارند و ما کار را تمام نکردیم. مرد، آزاردهنده است.”

“سال خوب” یک جمله کوچک است. Revs در طول فصل عادی بیش از 73 امتیاز به دست آوردند تا رکورد جدیدی در MLS ثبت کنند و برای اولین بار Supporters ‘Shield را به فاکسبورو بیاورند. این یک جایزه دیگر مربی سال را برای آرنا به ارمغان آورد. کارلس گیل احتمالاً به زودی به عنوان MVP MLS برای فصل باورنکردنی خود انتخاب خواهد شد که در کنار جایزه بهترین بازیکن سال کامبک او زیبا خواهد بود. و هیچ کس نمی تواند فصل باورنکردنی را که مت ترنر دروازه بان سال روی دروازه نیوانگلند داشت فراموش کند.

اما اگر جام MLS وجود نداشت – هک، بدون برد در فصل بعد – همه احساس خالی بودن می کردند.

بیشتر بخوانید: آنچه قبل از مسابقه پلی آف اف سی MLS نیویورک سیتی باید بدانید

ما واقعاً از سال قدردانی می کنیم. فارل گفت: ما کار بزرگی انجام دادیم. اما شما همیشه در پلی آف سنجیده می شوید.

مت پولستر گفت: “شما می خواهید قسمت های خوب را به خاطر بسپارید، اما اکنون سخت است که آنها را بیرون بیاورید و تصورشان کنید.” اما چند روز به آن فرصت دهید تا پسرها از دستاوردهای خود خوشحال شوند و آن را به فصل آینده ببرند.

پولستر مطمئن است که نیش سه شنبه شب برای فصل آینده انگیزه زیادی خواهد داشت و این باشگاه ذهنیت بازگشت دارد.

تغییراتی وجود خواهد داشت – که با انتقال تاجون بوکانان به کلوب بروژ برجسته شد – و بعید است که نیوانگلند رکورد جدیدی در گلزنی در سال 2022 ثبت کند. اما آرنا و تیمش در این فصل سخت کار خواهند کرد تا باشگاه را در بهترین موقعیت قرار دهند. کاری را که امسال نمی توانند انجام دهند: قهرمانی در جام MLS.

ما بهترین فهرست لیگ را نداریم. مطمئناً باید بهتر شود. اما اگر به طور کلی به سال نگاه کنید، سال خوبی بود، “او گفت.”

تمام رکوردهای ثبت شده توسط Revs و تمام جوایزی که توسط بازیکنان به دست آمده اند تا به حال معنی کمی دارند. اما آنها در آینده نزدیک.

و اگر فکر می کنید سال 2021 برای باشگاه فوتبال نیوانگلند موفقیت آمیز نبوده است، آرنا توصیه هایی برای شما دارد.

اخبار بیشتر: آدام بوکسا از انقلاب گفت که او برای بازی پلی آف در روز سه شنبه عالی بود. نیویورک سیتی اف سی

«فکر می‌کنم هر آدم عاقل و منطقی این را می‌گوید. اگر غیر از این می گویید، فکر می کنم باید سر خود را معاینه کنید.