صاحبان MLB پس از انقضای CBA – CBS نیویورک قفل را اعمال می کنند


نیویورک (CBSNewYork) – مالکان لیگ برتر بیسبال پس از اینکه نتوانستند قرارداد جدیدی با اتحادیه بازیکنان به توافق برسند، قفل کردند.

مالکان به اتفاق آرا به قفلی که پس از پایان قرارداد جمعی با بازیکنان در ساعت 23:59 روز چهارشنبه اجرایی شد، رای مثبت دادند.

بیشتر بخوانید: کرایدر، شسترکین، رنجرز را رهبری می‌کنند تا فلایرز را شکست دهند

این اولین اعتصاب بیسبال از زمانی است که اعتصاب فصل های 1994 و 1995 را کوتاه کرد. مشخص نیست که آیا بر روز افتتاحیه بهار آینده تأثیر می گذارد یا خیر.

قفل از هر گونه تماس تیم ها و بازیکنان جلوگیری می کند و به معاملات و امضای بازیکن آزاد پایان می دهد.

آخرین انتقال نیویورک متس، پرتاب کننده مکس شرزر و ایجنت او، اسکات بوراس، روز چهارشنبه با این وضعیت برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: مکس شرزر می گوید تعهد مالک استیو کوهن به برنده شدن دلیل بزرگی است که او با متس قرارداد امضا کرده است

به عنوان یک بازیکن، راه‌های مختلفی وجود دارد که فکر می‌کنیم می‌توانیم بازی را بهتر کنیم. سرگر به خبرنگاران گفت: «ما کاملاً متعهد به انجام این کار هستیم. من می شنوم که هر بازیکن دیگری، چه پیر و چه جوان، از باشگاهی به باشگاه دیگر همین را می گویند. فقط من نیستم، همه. این برای همه بازیکنان واضح است.»

«ما چیزی در قوانین خود داریم که باعث عدم رقابت می شود. چیزی ایجاد می کند که علاقه طرفداران را کاهش می دهد. همه این موارد باید فوراً حل و فصل شوند، زیرا تمام یکپارچگی و بهداشت بازی باید به جایی که بود برگردد، بنابراین انگیزه ای برای بازگشت به زمین و بردن هر روز وجود دارد.

راب مانفرد، کمیسیونر MLB اوایل صبح پنجشنبه بیانیه ای صادر کرد و در بخشی از آن گفت: “این قفل دفاعی ضروری بود زیرا دیدگاه بازیکنان برای لیگ برتر بیسبال توانایی اکثر تیم ها را برای رقابت پذیری تهدید می کند. این فقط یک گزینه مناسب نیست. از همان ابتدا، MLBPA تمایلی به حرکت از موقعیت اصلی خود، مصالحه یا همکاری روی راه حل ها نداشت.

اخبار بیشتر: NYCFC پس از یک پنالتی به فینال کنفرانس شرق می رسد

برای آخرین اخبار از CBS Sports اینجا را کلیک کنید.